COVNA-The 16th of the Greater Bay Area Environmental Protection New Energy Salon Association
  • Den 1 september 2023

COVNA-Den 16:e av Greater Bay Area Environmental Protection New Energy Salon Association

Kära vänner Önskar allt gott! Vårt koncernbolag COVNA kommer att hålla den 16:e salongsaktiviteten i oktober. Vi inbjuder dig uppriktigt att delta.  Följande är aktivitetsinformationen: Tid: 14 oktober 2023 Plats: Royal Marina Plaza hotel, Panyu-distriktet, Guangzhou stad, Guangdong-provinsen, Kina Arrangör: COVNA Group Co.Ltd. Objekt: vattenreningsindustri, miljöskyddsindustri

COVNA Valve: Invitation to Visit Our Company and Explore Our High-Quality Valve Products
  • Augusti 22, 2023

COVNA Valve: Inbjudan att besöka vårt företag och utforska våra högkvalitativa ventilprodukter

Kär Vi hoppas att du mår bra av det här meddelandet. Vi skriver för att ge dig en varm inbjudan till ett besök på vårt företag, COVNA Industrial Automation Co.Ltd. Som en uppskattad kund tror vi att en förstahandsupplevelse av våra exceptionella ventilprodukter kommer att ge dig insikter om den kvalitet, innovation och tillförlitlighet som definierar vårt varumärke. Vårt åtagande att leverera banbrytande lösningar för var

COVNA Valve: Valve = Safe
  • Augusti 14, 2023

COVNA-ventil: Ventil = Säker

COVNA Group är en av världens ledande ventiltillverkare. Som ett innovativt företag har COVNA Valve engagerat sig i forskning och utveckling och produktion av högkvalitativa och högpresterande säkerhetsventilprodukter, som syftar till att möta kundernas behov och krav. COVNA Valve är alltid engagerad i produktion av högkvalitativa, högpresterande säkerhetsventilprodukter. För att säkerställa en säker

Review of the Exhibition | COVNA's New Product Release in Shanghai
  • Den 21 april 2023

Recension av utställningen | COVNA:s nya produktlansering i Shanghai

Från 19 till 21 april 2023 öppnade den 24:e China International Environmental Protection Exhibition (CIEPEC) officiellt på Shanghai New International Expo Center. Som en av de mest inflytelserika miljöskyddsutställningarna i Kina lockar Shanghai Environmental Protection Exhibition många inhemska och internationella miljöskyddsföretag och yrkesverksamma att besöka och utbyta eve

Invitation I 24th China International Environmental Protection Exhibition - COVNA Valve
  • Den 23 mar, 2023

Inbjudan I 24: e Kina International Environmental Protection Exhibition - COVNA Valve

Hej, kära vänner. Den 24:e Kinas internationella miljöskyddsutställning kommer. Vi vill bjuda in dig att delta i lExpo China, som kommer att äga rum den 19-21 april 2023 på Shanghai World Expo Exhibition & Convention Center. Vi kommer att ta med vår senaste katalog och nya ventilprodukter till mässan. Vi är säkra på att du också har ett starkt intresse och passion för

Happy Chinese lunar new year in 2022-COVNA is resuming to work today
  • Den 10 februari 2022

Gott kinesiskt månnyår 2022-COVNA återupptar arbetet idag

Gott kinesiskt månnyår 2022-Tigerns år Gott kinesiskt månnyår och önskar dig en underbar början. Vi återupptar arbetet idag, produktionslinjen backar också upp för att fungera. Välkommen för alla förfrågningar om magnetventiler, pneumatiska ventiler och elektriska ventiler. Kinesiska nyårsfirandet är årets viktigaste firande. Kineser kan fira det kinesiska nyåret